مطالب مذهبی
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان اینترنت مذهبی و آدرس intmazhabi.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 9
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 320
بازدید کل : 54078
تعداد مطالب : 104
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1

آمار مطالب

کل مطالب : 104
کل نظرات : 1

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 9
باردید دیروز : 0
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 320
بازدید سال : 377
بازدید کلی : 54078

آیت الله جوادی آملی: اینکه سفارش فراوان به اشک ریختن و عزاداری کردن نموده اند برای آن است که اشک بر شهید اشتیاق به شهادت را به همراه دارد، خوی حماسه را در انسان زنده و طعم شهادت را در جان او گوارا می گرداند، چون اشک رنگ کسی را میگیرد که برای او ریخته می شود و همین رنگ را به صاحب اشک نیز میدهد. از این رو انسان حسینی منش، نه ستم میکند و نه ستم می پذیرد.

 

حسین جان
براى دِرهَمى ، دَرهَمَت كردن

 

هردم به گوشم ميرسد آواى زنگ  قافله*
اين قافله تاكربلاديگرندارد فاصله*  
يك زن ميان محملى اندر غم و تاب وتب است*
اين زن صدايش آشناست* اى واى من اين(زينب)است*
فرا رسيدن محرم حسيني تسليت باد.
 التماس دعا

 


یارقیة بنت الحسین(ع)

دست از سرم بردار من بابا ندارم
زخمی شدم بهر دویدن پا ندارم
گیسو سپیدم احترامم را نگهدار
سیلی نزن من با کسی دعوا ندارم
باشد بزن، چشم عمو را دور دیدی
من هیچ کس را بین این صحرا ندارم
زیبایی دختر به گیسوی بلند است
مثل گذشته گیسوی زیبا ندارم
این چند وقته از در و دیوار خوردم
دیگر برای ضربه هایت جا ندارم
تا گیسوانم را ز دستانت درآرم
غیر از تحمل چاره ای اینجا ندارم
گفتم به عمه از خدا مرگم بخواهد
خسته شدم میلی به این دنیا ندارم
گیرم که پس دادند هر دو گوشوارم
گوشی برای گوشواره ها ندارم
شیرین زبان بودم صدایم را بریدند
آهنگ سابق را به هر آوا ندارم
در پیش پایم نان و خرما پرت کردند
کاری دگر با شام و شامی ها ندارم
با ضربۀ پا دنده هایم را شکستند
کی گفته من ارثیه از "زهرا" ندارم
نشناختم بابا تو را تغییر کردی
امشب دگر راهی به جز افشا ندارم
التماس دعا



تعداد بازدید از این مطلب: 376
موضوعات مرتبط: مطالب خواندنی , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود